08:56 PM - Sep 25, 2017
Time to fire Brett

  Pages: [1] Read 266 times

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Murr

  • Global Moderator
  • Hogfans Supastar
  • *****
  • Joined: Nov 28, 2012
  • Posts: 14821
Time to fire Brett
05:42 PM - Sep 09, 2017
He ain't leading us anywhere

Time to move on
What kinda caddy? It makes a difference. I wanna go out in style. Not drunk as s***, dead on the kitchen floor with my pants around my ankles with a tub of KY in one hand and a dildo in the other.

Offline Murr

  • Global Moderator
  • Hogfans Supastar
  • *****
  • Joined: Nov 28, 2012
  • Posts: 14821
Re: Time to fire Brett
Reply #1 → 10:29 PM - Sep 09, 2017
Still believe that
What kinda caddy? It makes a difference. I wanna go out in style. Not drunk as s***, dead on the kitchen floor with my pants around my ankles with a tub of KY in one hand and a dildo in the other.

Offline Rev. Jerry Falwell

  • Moderator
  • Hogfans Supastar
  • *****
  • Joined: Nov 28, 2012
  • Posts: I am a geek!!
  • Chili....no beans
Re: Time to fire Brett
Reply #2 → 05:29 AM - Sep 10, 2017
Still believe that

I agree.....he's done as good as he's ever gonna do....he's rich now....send him packin'....let the damn donors that paid to get him in the first place give him his rich buyout....

Rev
A horse is a horse, o' course, o' course...
Unless it's on Hogfans.com, o' course...

Offline Hoosier

  • Senior
  • *****
  • Joined: Nov 28, 2012
  • Posts: 9107
  • GO HOGS!
Re: Time to fire Brett
Reply #3 → 08:08 AM - Sep 10, 2017
Y'alls expectations are too high

Offline Arky

  • Senior
  • *****
  • Joined: Nov 28, 2012
  • Posts: 9534
  • GO HOGS!
Re: Time to fire Brett
Reply #4 → 09:02 AM - Sep 10, 2017
Y'alls expectations are too high
by panhandlepig
If you are scared of me then you are a p**** of the highest order. Get rid of that stupid emoticunt dead horse thing.. it is annoying and has lost any meaning it may have had originally.b

Offline Murr

  • Global Moderator
  • Hogfans Supastar
  • *****
  • Joined: Nov 28, 2012
  • Posts: 14821
Re: Time to fire Brett
Reply #5 → 02:16 PM - Sep 10, 2017
Y'alls expectations are too high

On TCU's first touchdown there were more defensive linemen on the feildgoal kick than the goaline stand TCU walked in on.
What kinda caddy? It makes a difference. I wanna go out in style. Not drunk as s***, dead on the kitchen floor with my pants around my ankles with a tub of KY in one hand and a dildo in the other.

Offline Hoosier

  • Senior
  • *****
  • Joined: Nov 28, 2012
  • Posts: 9107
  • GO HOGS!
Re: Time to fire Brett
Reply #6 → 09:55 AM - Sep 11, 2017
On TCU's first touchdown there were more defensive linemen on the feildgoal kick than the goaline stand TCU walked in on.
It's called strategy

 :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Online whisker

  • Senior
  • *****
  • Joined: Sep 2, 2016
  • Posts: 6663
  • Chili w/beans
Re: Time to fire Brett
Reply #7 → 12:40 PM - Sep 11, 2017
It's called strategy

 :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

I think there is good reasons why one coordinater was a Coach at CMU and the other got fired from Iowa State.  Offensive line coach was an assistant and not sure about the rest of them. 

  Pages: [1]